Némiképp bizarr reklámokkal próbálja beágyazni két új termékét a köztudatba a Sága Foods. A fentebbi videóban ugyanis a két virslit bikinis jónők tuszkolnak be a jacuzziba, hogy aztán az ott emberi arccal izzadó két húscafat nyögésekkel küszködve üljön, amíg az erotikát képviselő jányok törölgetik a homlokukat.
Tekintsünk el a videó elején található méret taglalástól, ahol egyébként a két virslire ránézve az ember valahogy óhatatlanul is egy hatalmas péniszre asszociál, bármennyire is igyekszik ezt elkerülni. Ugyanis nem ez a videó mélypontja. A negatív csúcspont szerintem 0:20-nál következik, amikor az egyik versenyzőről a szőke jócsaj rángatja lefelé a testét borító kotonköpenyt. Ezt így, ebben a formában tényleg komolyan gondolták a kedves marketingesek?
A második videó már ennél szerényebb, de cserébe legalább sokkal, de sokkal érthetetlenebb. Az élő emberek által megszemélyesített virslik ugyanis a futópadon veretik a kilométereket, és valamiféle zsírégetési versenyt folytatnak. A rögtönzött égjen a zsír játékot a bécsi ínyenc nyeri meg, de ettől nem leszünk sokkal okosabbak. Most abban van a kevesebb zsír, vagy a több? Vagy mit kéne itt levonnia tanulságként a reklámot bámuló nézőnek, ami miatt úgy kéne érrezzük, hogy mindenképp ilyen terméket kell vennem?
Azt én értem, hogy az a jó reklám, ami mellett nem lehet szó nélkül elmenni, meg ami beleég a nézők, fogyasztók agyába, de a virslik direkt, vagy véletlen szexuális szerepeltetése szerintem abszolút melléfogás. Arról nem beszélve, hogy hiába ragad meg a reklám - és megragadni megragadt, a bécsi ínyenc és a kedvenc szavak beleégtek az agyamba már első megnézés után is - ha egész konkrétan eltántorít a vásárlástól.
Ugyanis ha legközelebb Sága terméket látok, az lesz az első, hogy virslikosztümben izzadó férfiakat fogok magam elé vízionálni, meg egyáltalán, kinek jutott eszébe az az idióta ötlet, hogy adjunk ARCOT a virslinek? A húsok legkellemetlenebb tulajdonsága, hogy igazából hullák. Azt mindenki tudja, hogy a virsli meg a párizsi hústartalama azért nem valami húzós, kerül abba mindenféle vágóhídi "szemét", de én most emberi arcokat fogok magam előtt látni a következő hentespultot érintő látogatásomnál. Izzadó férfiak arcát, meg két, műanyag virslikosztümből kilógó szőrös lábat. Jó étvágyat, azt.
Ekkora marhaságot. A hétvégi bevásárlásból szerintem kihagyom a virslit, ahogy van. Amíg nem sikerül elfelejtenem ezt a reklámot, addig biztos. Még a végén a Sága két idióta reklámmal fog belőlem vegánt csinálni.
Bretschneider detektív 2013.10.20. 08:06:32
tittins 2013.10.21. 14:09:44
Zoltán Balog 2014.01.02. 22:08:47