Rubint Réka már megint a Jézuskával hirdet

Rubint Réka már megint a Jézuskával hirdet

// írta: Média Panda - kategóriák: reklám, net, ciki

kerjujalakot.jpg

A Schobert házaspár női fele tavaly már egyszer lenyomta ezt az alakreform kampányt, de idén megint belecsap az Update-1 lecsóba. Facebookra szépen ki is tolta, hogy idén is lesz Nyerj új alakot a Jézuskától kampány. A szokásos "írj nekünk, oszd meg fészen" jellegű kampány, semmi extra, Csak a megvalósítás majdnem annyira kínos, mint amikor az egész internet azon röhög, hogy egy lófej a gyerek szülinapi tortája.

A Nyerj Új Alakot a Jézuskától szlogen bizony több ponton is vérzik. Abba sajnos nem merek, és hát Magyarországon logikailag nem is szabad belekötni, hogy Réka Jézus nevével hirdet. Abban az országban, ahol kötelező hittanra vagy erkölcstanra járatni a gyereket a tantárgyi kereten belül, ilyen gondolat fel se merüljön bennünk. Mária országában, ahol délután négyig az államé a gyerek, ilyen gondolatoknak egyszerűen nincs helye. Bár Jézust gondolom senki nem kérdezte meg, akar-e Rubint Rékával kampányolni, de hát milyen jogon is tiltakozna Isten egyszülött Fia az ellen, hogy bedarálja őt a fitnesz házaspár marketinggépezete, nem?

Ráadásnak ott van a "B" pont viszont, miszerint az új alakot itten a kedves versenyző a szlogen szerint a Jézuskától nyeri, de hát tulajdonképpen Rubint Rékától nyeri. Sőt, még levelet is kell írni Rékának az ajándékhoz, levelet márpedig a Jézuskának szoksás írni... Most akkor Rubint Réka lenne a szálkás, bordázott hasizmú Názáreti Jézus, az Update-1 Megváltó? Máris mindjárt érthetőbb lenne, hogy miért hívja mindenki Schobert Norbit Update-pápának.

kerjújalakota.jpg

Marketing szempontból enyhén szólva nem annyira szerencsés választás ez. És nem csak azért, mert itt most mi jól elviccelődünk azon, hogy Rubint Réka Jézus Krisztus, mert ezt nyilvánvalóan senki nem veszi komolyan, a Jézuska nyilván a karácsony helyett szerepel, oké. Hanem azért, mert Rubint Réka egy felnőtt, komoly üzletasszony. Egy sikeres üzletasszony. Márpedig egy sikeres üzletasszony ne használjon olyan szlogent, hogy "Kérj új alakot a Jézuskától!", és pont. 

Mert az gagyi. Mert így az óvodások beszélnek. És persze, használható a Jézuska neve mindenféle kampányban, sőt, használták, használják is. Csak éppen olyankor, ahol a célcsoport mondjuk olyan 6-9 éves korra van belőve, gondolom Rubint Réka alakreform csomagja nem őket célozza meg. Hanem a felnőtteket. Akkor meg már mennyivel szerencsésebb, és mennyivel szakmaibb, profibb lett volna a "Nyerj új alakot Karácsonyra!" szlogennel indítani, nem? Vagy bármi hasonlóval.

Persze ettől még minden kétséget kizáróan sikeres lesz a fészbúk kampány, természetesen. Rubint Rékának túl sok rajongója van fácsén ahhoz, hogy bebukjon egy ilyen szimpla megosztós nyereményjátékkal. Csak éppen kicsit ciki a szlogen, mert gyügyög a saját célközönségéhez, mint egy óvodáshoz. Nyilván nem direkt, de akkor is. Nem ártana a Schobert házaspárnak egy menedzser, aki ilyenkor szól nekik, hogy te Réka, ez gáz. Ezért meg ezért, és jobb lenne így.

Ha meg van, akkor rúgják ki, mert nem dolgozik lelkiismeretesen.