Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Miért utálja az internet Schobert Norbit?

Miért utálja az internet Schobert Norbit?

// írta: Média Panda - kategóriák: celeb, hazai, ciki

norbi1.jpg

Schobert Norbi papíron egy szerethető, sőt, tiszteletreméltó figura: sikeres vállalkozó, aki a semmiből épített fel egy saját márkát, saját franchise-t. Arra tette fel az életét, hogy az emberek egészségéért küzdjön, minden terméke erre irányul, edzéseket vezényel le, jótékonykodik. A családjával is törődik, és látszik rajtuk, hogy fordít rájuk figyelmet. Boldogok. A magyar internet jelentős része azonban ott rúg bele Schobert Norbiba, és röhög rajta, ahol és amikor csak lehet. Azért utálják, mert sikeres? Vagy mert pózőr? Vagy mégis miért?

Biztos azért utálják Norbit, mert szar/drága terméke

Bííípp, rossz válasz. Legalábbis biztos van pár ember, aki megvett X darab Norbi updét terméket, és nem fogyott tőle le varázsütésre, de van egy rossz hírem: Norbi termékei egyrészről általánosságban egyáltalán nem szarabbak, mint más hasonló termékek, és nem is sokkal drágábbak, néha még olcsóbbak is. Mondjuk mozgás nélkül, csak azért mert eszel ilyet is, biztos nem fogsz lefogyni, de mivel ez igaz bármire a világon a ribizlitől a virágföldig, ezért elég igazságtalan lenne ütni Schobert Norbit. Rendszeres mozgással és Update termékekkel / Norbi termékekkel dúsított normális diétával meg igen, ezt már elég sokan bizonyították, tele van vele a fácse, meg a net.

A szénhidrátmentes termékek piaca nem éppen az a piac, ahol nagyon könnyű betörni. A magyarok többsége nem akar ilyet venni, mert drága, és pont. És igazából a Norbi Update matricával elátott kenyér meg egy másik, hasonló kategóriás kenyér ára azért már nem tér el akkora drasztikus mértékben, mintha az akciós Spar félbarnával veted össze.

Az van, hogy azok, akik nem ehetnek fehérlisztes, cukros, csokis cuccokat, azoknak mondjuk egy Norbi update bolt elég nagy királyság, ugyanis nem kell hat különböző áruházból összevadászni a cuccokat, plusz aki egyszer megpróbál egy CBA-ban összeszedni egy adag tisztességes kakaóscsigát, pogácsát, meg egy kenyeret úgy, hogy egyik se legyen szénhidrátdzsungel, az eléggé át fogja értékelni az életét.

Szóval nem, a termék nem szar kategórikusan, sőt, még azt se igazán lehet mondani, hogy olyan sokszorosan drága lenne. Igen, drágább a Norbi update zsömle, mint a sima vizes zsömle, de sajnos ez nem Schobert Norbi hibája, de nem is Schobert Norbi kocsijának, vagy házának hibája, hanem az egészséges kaják műfajáé.

norbi2.jpg

 

Akkor a rajongói miatt

Na, itt már azért nem merem olyan egyértelműen kijelenteni, hogy nem ezért. Tény az, hogy a Rubint Réka - Schobert Norbi házaspárnak igen kemény, már-már vallásos elvakultsággal rendelkező rajongói vannak, és ha az Apple-t lehet utálni azért, mert Handrás legszívesebben feleségül venne egy iPadet, akkor már miért pont Schobert Norbiékat ne lehetne? Elvégre a rajongói kultuszt valamennyire ők maguk építették, építik ki. Schobert Norbinak perpillanat 822 ezer lájkolója akad facebookon, Rubint Rékának 528 ezer. A magyar márkák és cégek közül egyébként ők nyomják bele a legtöbb pénzt a facebookba, és a facebookos rajongótábor építésbe. De önmagában az, hogy vannak kicsit túlzásokba eső rajongóik, édeskevés lenne.

Jó, akkor mert sikeres

Ez is tökre jó indok lenne, de mondjuk Schobert Norbi - bár sokkal többet van rivaldafényben, és emiatt celeb státuszban, mint egy átlag vállakozó - azért nem olyan kirívóan gazdag, mint mondjuk egy Csányi Sándor, vagy egy felcsúti polgármester. Arról nem beszélve, hogy az ő életútján legalább látszik, hogy megdolgozott azért, ahol tart, és nem az állami szférában jó helyen levő haverok, sógorok jutatták neki az ilyen olyan mutyit. Komolyan, ha Schobert Norbi startup lenne, valami fasza logóval és bajszos, vastag szemüvegkeretes, mosolygós hipszter eladókkal a boltokban, valami faszább névvel, akkor az emberek sírva könyörögnének, hogy hadd ülhessenek be az új Macbookkal a az Updatebucks üzletekbe, kávéházakba.

De nem az, és valahogy az Update1 nem az a matrica, amit el tudok képzelni egy vastag szemüveges, fekete hajú hipszter lány Macbook Airjének hátulján. Az Update, mint márka, nem cool, és egyszerűen nem "hátszélből" sikeres, hogy emiatt utálni lehessen.

norbi3.jpg

Jó, akkor miért?

Hát, a válasz prózai, de Schobert Norbit a legtöbben éppen Schobert Norbi miatt utálják. Hogy mi?

Elmagyarázom.

Schobert Norbi ugyanis a legtöbbet a Facebookon van jelen. És a 820 ezer lájkoló egy kisebb része csak és kizárólag röhögni jár oda. Meg utálkozni. De a page, amit lájkolnak az nem Schobert Norbi, a celeb oldala, hanem a Norbi Update. Az Update1. A Márka, nagybetűvel.

Norbi ugyanis nemes egyszerűséggel a saját márkája, a saját franchise-a oldalát nyilvános facebook profilnak is használja. Képek a gyerekről, szerelmet vall Rubint Rékának pár posztonként, ír néha véleményt mindenféle közérdekű témákkal kapcsolatban, posztol képeket a nyaralásáról. Ami mondjuk elfogadható dolog lenne, a Schobert Norbi fanpage facebook oldalon, és nem a Norbi Update oldalon. Mert telibe összekeveri a szakmát a magánéletével, és ettől mondjuk egy-két social media szakember helyből megőszül, de mondjuk még más, nagy baj ebből nem lenne. A baj, az, hogy:

Schobert Norbi néha bunkózik 820 ezer rajongó előtt

Japp. De tényleg. És nem kicsit. Számos, számtalan eset, és példa van rá. Személyes kedvencem Schobert Norbitól, amikor egy rajongója megjegyezte, hogy biztos nagyon finom az Update káposzta, de kicsit drága. Erre Schobert Norbi minősíthetetlen stílusban elküldte a francba, miszerint ez egy igényes termék, igényes embereknek. Nem hittem a szememnek.

norbi_kap.jpg

Kell-e mondani, hogy miért nem jófej dolog bealázni egy kommentelőt a saját márkánk oldalán? Nem, nem hinném. Az meg, hogy amikor kitört telibe a balhé, és az egész internet azon röhögött, hogy Schobert Norbi mekkora buflák volt egy rajongójával, akkor Norbi azt mondta, hogy bocsi, bocsi, meghekkeltek. Amit nagyjából annyira hitt el a nép, hogy semennyire. Nyilván, ha valaki feltöri Schobert Norbi oldalát, akkor nem nekiáll kacsazsíros meg hamburgeres képeket posztolni röhögve, hogy "mátol teszek az updétre!", és akkor még kifinomult humorú illető volt, ha nem kerül be semmilyen nemiszerv az oldalra, vagy rajzol minden Norbi képre hitlerbajuszt. Nem, az illető hekker fogja magát, és egy friss posztra kommentel egy bunkózósat, majd lelép. Hogyne.

Hogy kellett volna ezt?

Miből állt volna valami kedvesebb kommentet írni, mondjuk hogy sajnos az előállítás, vagy az alapanyagok, vagy bármi miatt ilyen drága, és hát tudjuk, hogy nem lehet minden vevőt és ügyfelet egyesével kisegíteni, de kedves Kriszti, felvesszük veled privátban a kapcsolatot, és kapsz egy dedikált kosarat Norbitól. Vagy egy ötezer forintos kupont, vagy bármi. De még akkor is sokkal jobban jött volna ki az egészből Norbi, ha csak szimplán nem szól semmit.

norbi2_1.jpg

Schobert Norbi néha túlsúlyos lányokat cikiz 820 ezer rajongó előtt

Az se volt éppen a Norbi eposz legfényesebb pillanata, mikor az Update hős törökországi nyaralásáról feltolta a fenti képet facebookra, az alábbi szöveggel:

"A fánk-, gofripult győzelme... Gondolj bele! 18 év. A szerelem veszített. Női önérzet veszített. X láb nyert. Lúdtalp nyert. Örök narancsbőr nyert. 2 tip diabétesz nyert. Boldog élet veszített. Mindezt azért, hogy nyam-nyam a fehérliszt és cukor elolvadjon a szájban. Megéri? Hülyék vagytok? Nem érdekel, ha sértő. A barátok nem nyaliznak. Ez érted szól! Azért van az Update, hogy a nyami-nyamiról se kelljen lemondani. Még termék se kell hozzá, csak ész és figyelem! Ne fojtsd gusztustalan hájba az egyetlen életed! Nyami-nyami..."

Kell-e mondani, miért nem szerencsés virtuálisan belerúgni egy fiatal lányba 820 ezer ember előtt? Meg leírni őt egy életre? Meg gusztustalan hájat emlegetni?

Hogy kellett volna ezt?

Hát, ezt igazából egész egyszerűen úgy kellett volna, hogy nem írja meg a posztot. Vagy legalább amikor a balhé elkezdett menni, mert ezt a posztot is kegyetlen nagy médiavisszhang vette körbe, akkor Norbi szépen azt mondja, hogy bocsánat, nem így kellett volna, nagy volt az arcom, hülye voltam, bármi. Mi történt ehelyett? Norbi megpróbált szállóigét varázsolni a posztban szereplő Nyami-nyami mondatból, valamint közölte, hogy ő rendőr volt, és ő népnevelni akar, és ő a kemény szeretetben hisz, és na, néha oda kell csapni. Nem a legjobb reakció, szintén.

Schobert Norbi néha állást foglal, mikor nem kéne

Mindenféle politikai, közéleti témában. Legutóbb talán Teczár Szilárd és a Doboz-gate (ne legyen a csajoknak ingyen buli) ügyben sikerült olyat posztolnia, ahol éppenhogy nem köcsögözött egy keményet, de pl. a herébe áramot vezetés már felmerült, mint olyan. A szülőszobai fájdalmakra. Olyan tenyérbemászó, beszűkült stílusban sikerült írnia, hogy még aki abszolút nem ért egyet Teczár Szilárddal és a törekvéseivel, az is fontolóra vette, hogy oldalt vált, csakhogy ne kerüljön egy platformra Schobert Norbival. Vagy amikor Schobert Norbi visszaállítaná a halálbüntetést, és később magyarázkodnia kell, hogy ő nem cigányozott. Szintén roppant kínos dolog.

norbi_ta.jpg

Schobert Norbi néha nem gondolja át az akcióit

Norbi egyszer vett egy zöld zsigulit, és kijelentette, hogy ő taxizni fog a rajongóinak, akiket utazás közben megvendégel Norbi Update termékekre, meg ingyenes életmód tanácsadásra. Ez teljesen szimpatikusan hangzik, ugye? Hogy hol ment félre? Hát, Norbi első körben egy leukémiás kisfiút fuvarozott a kórházba, ott még nem volt semmi baj. Viszont amikor a soroksári gyilkosságban elhunyt anyuka 11 éves kisfiát vitte el gokartozni, és ezt kipakolta facebookra egymondatban azzal, hogy az elkövető fején nincs milliós vérdíj, ott sokan egész egyszerűen leírták az egészet azzal, hogy Norbi szenzációhajhászkodik, és egy kegyetlen gyilkosságból csinál reklámot saját magának. A végén még Rubint Réka állt neki facebookon magyarázkodni, hogy ha valakinek, akkor Norbinak aztán nincs szüksége a reklámra, tényleg. És szó mi szó, ez igaz, és hiába a jó szándék, kicsit akkor is furcsán állt a széna, azt meg mindenki tudja, hogy hova vezet az út, ami a jószándékkal van kikövezve.

Egy szó, mint száz

Schobert Norbi néha saját maga ellensége, néha mert dühből válaszol, ha úgy érzi támadják. Mert néha indulatból ír posztokat. Mint egy átlagos ember. Csak amikor ő ezt teszi, akkor azt 820 ezer ember kapja meg az arcába, plusz egyből ráugrik a Velvet, meg a teljes bulvár. És ez nem jó neki, mert idegesíti magát, és nem jó a termékének, az Update-nek sem. Valószínűleg annak se jó, akit épp elküld a francba.

Schobert Norbit meg kellene menteni Schobert Norbitól

Igazából ugyanazt tudom neki tanácsolni, mint amit tanácsoltam a Rubint Réka Jézuskás poszt kapcsán: vegyen fel egy embert, és adjon a kezébe egy Update1 feliratú ostort, amivel emberünk rácsaphat Norbi kezére, ha valami olyat akar posztolni, amitől nekitámad a teljes magyar bulvár, vagy rajta röhög majd a teljes internet. De komolyan.

Ha Schobert Norbi nem direktben kezelné a saját facebookját, hanem lenne ott egy keménytökű menedzsertípus, aki rászól, hogy Norbi márpedig ezt, így, ebben a formában nem írod ki 820 ezer ember arcába, még akkor se, ha tényleg visszaállítanád a halálbüntetést, és saját kezűleg dobálnád fel az embereket az akasztófára. Mert nem. Majd később megköszönöd, azért.

Mert szészednek online, szétszed a Blikk, szétszed a Bors. És az nem jó neked, de nem jó az Update-nek se. És az Update márkát, az Update brandet Norbinak, mint üzletembernek bizony többre kell tartania, mint azt, hogy az ő igazságérzete pillanatnyilag mit diktál mondjuk Teczár Szilárd ügyében, vagy hogy látott egy kövér lányt nyaralás alatt. Ha 820 ezer ember figyel, akkor nem lehetsz átlagember.

És nem is reagálhatsz úgy. Semmire.

komment
süti beállítások módosítása