Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
11 tárgy az otthonunkból, amik jóval nagyobb eséllyel ölnek meg, mint egy cápa

11 tárgy az otthonunkból, amik jóval nagyobb eséllyel ölnek meg, mint egy cápa

// írta: Média Panda - kategóriák: statisztika, természet, hümm

A-great-white-shark-loo-010.jpg

A cáptatámadás érdekes dolog: sokan rettegnek a halálos fogsoroktól, de a matematika könyörtelenül cáfol minden cápás horrofilmet: évente összesen kb. 70-80 cápatámadás történik világszerte, és ebből csak tíz végződik halállal. Számolja ki mindenki magának, vajon mégis hány év kéne ahhoz, hogy mondjuk a Sharknado című film összes áldozata kijöjjön belőle. Szóval, statisztikailag mi fog minket előbb megölni a saját házunkban, mint egy cápa?

Ágy, a kedvenc gyilkosunk

comfortaire-comfort.jpg

Ki gondolná, hogy az ágyunk nagyobb gyilkos, mint egy cápa? Pedig igen! Míg Amerikában a cápatámadásoknak két évente van egy halálos áldozata, addig az ágyak kemény 450 áldozatot követelnek évente. sőt, pontosabban az ágyból kiesésbe halnak bele ennyien. Tehát egy ágy 900-szor hamarabb öl meg minket, mint egy nagy fehér cápa. Szóval tessék vigyázni, az IKEA drágán sózza ránk a gyilkosokat - ez a konteo, nem a chemtrail.

Lufi, a vidám gyilkos

2012-06-24_09-55-08_984.jpg

Gondolnád, hogy egy kevés műanyagba csomagolt lehellet, vagy épp gáz halálos gyilkos lehet? Nem? Akkor nagyon naiv vagy! A lufik évente 2-5 áldozatot követelnek évente, vagyis négyszer, tízszer annyit ölnek, mint egy cápa. A kedvenc ölési módszerük a kamikáze, a kipukkadt lufidarab ugyanis kifejezetten alkalmas arra, hogy véletlenül benyeljük, és fulladásos halálhoz vezessen. Most már tudom, miért utálom a bohócokat.

Létra, az alattomos

ladder-stabilizer.jpg

Amerikában évente 113 létrával kapcsolatos halálos baleset történik. Soha többet nem cserélem ki az égőt, mondjon bárki bármit.

Tévé, az agyak rohasztója

retro-television-surrounded-by-a-rainbow-digital-art-hd-wallpaper-1920x1080-4175.jpg

A tévézés öl, butít, és a nyomorba ránt. Ennél sokkal veszélyesebb azonban, ha mi rántjuk magunkra a tévét: évente 29 ember hal bele egyszerűen abba, hogy ráborul a tévé. A Kör c. horrorban a kiscsaj, aki kimászik a tévéből kevésbé veszélyes, mint a tévé, amiből kimászott.

Fűnyíró: amit mindenki utál

lawnmower.jpeg

Ha legközelebb a szomszéd vasárnap reggel berregteti a dögöt, nyugodtan menjünk hozzá át, és ordítsuk le, hogy korán reggel itt ne daloljon a halálmasinával! Amerikában évente 75 ember hal meg fűnyíró okozta balesetekben - ami amúgy nyilvánvaló okokból egyáltalán nem kellemes dolog -, és ebben a kategóriában amúgy ők vezetik a nemzetközi versenyt.

Étel- és italautomaták: csalogató halálos csapdák

generational-ideas-vending-machines-example-01.jpg

Az automaták tökéletes gyilkosrobotok, akik éjjel-nappal lesben állnak az áldozatra várva: az étellel/itallal közel csalják a kiszemelt áldozatot, aki az éhségtől, vagy szomjúságtól eleve legyengült állapotban érkezik oda. Majd ha megfelelőnek ítélik a pillanatot, megakasztják a csokit, kólát, bármit, hogy az áldozat megbillentse a gépet - és ekkor lendülnek támadásba, rávetődve a szerencsétlenre, és agyonnyomva azt.

Viccet félretéve, csak Amerikában 37 emberéletet követeltek már, és 113 sérülést. Talán nem ártana valahogy lecsavarozni őket, hogy ne lehessen feldönteni.

Hinta, az ártatlannak látszó

swing-playground_00426255.jpg

A gyermekek nagy barátja, a játszóterek legnépszerűbb attrakciója. Évente mégis húsz ember halálát okozzák, nagyon sajnálatos módon.

Lépcső, a beépített gyilkos

traditional-staircase.jpg

A lépcsők mindenhol ott vannak, és a liftek az egyetlen megmentőink az ellenük folytatott harcban. A lista egyik legkegyetlenebb résztvevője, évente ugyanis 1600 haláleset történik a lépcsőknek köszönhetően, amivel statisztikailag legalább 3200-szor olyan halálos, mint egy cápa.

Kád, a nedves halál

bathtub-to-warehouse.jpg

A kád szintén nagy gyilkológép: évente háromszáz ember fullad bele a kádba Amerikában - még a tavakba és folyókba is ennél kevesebben vesznek oda.

A mindenhol jelenlevő mobilok

iphone_5s_6_months_later_hero.jpg

A mobilok a közhiedelemmel ellentétben nem a káros sugárzással ölnek, sőt, még csak nem is úgy, hogy felrobbannak a kezünkben: egész egyszerűen a tömegközlekedésben a leggyakoribb baleseti ok az, hogy a vezető, a gyalagos, a mobilját nyomkodja, és nem figyel oda. Szóval ne babráljátok a telefont, mert egy cápát se csiklandoznátok.

Bicikli

state_bicycle_fgfs_08.jpg

Sajnos a bicikli is elég előkelő helyen áll a listán. Leginkább azért, mert egy autó és autó ütközésben még nem feltétlenül hal meg egyik autós se kötelező jelleggel, viszont ugyanilyen sebességű biciklis gázolásnál nincs az a sisak, ami megvéd. Amerikában évi 600-850 halálos biciklis baleset történik, ezzel szintén eléggé halálosabb statisztikailag egy drótszamár, mint a cápák.

Már miért lenne halálosabb egy ágy, mint egy cápa?

A számok nem hazudnak, csak az értelmezésükön csúszunk el néha. Statisztikailag ugyanis azért van jóval nagyobb esélyünk meghalni mondjuk attól, hogy ránk borul a tévé, mert a tévével jóval többet találkozunk, mint egy cápával. 

Az, hogy az ágy statisztikailag 900-szor veszélyesebb, mint egy cápa, nem azt jelenti, hogy ha bezárnak minket egy vízzel teli szobába egy ággyal és egy cápával, akkor az ágyunk 900-szor megöl, mire a cápa egyszer elkap. Hanem nemes egyszerűséggel azt, hogy baromi, baromi ritka dolog a cápatámadás.

Fábry Sándor fogtömése pont olyan veszélyes, mint egy cápa

Az adatok az amerikai statisztikákra épülnek, magyar adatokkal még viccesebb lett volna, itt ugyanis egész egyszerűen természetes közegében egyáltalán nem létezik a horrorfilmi értelemben vett cápa, ebből fakadóan cápatámadás sincs. Így mivel ez az adat nulla, bármire rá lehetne húzni: túró rudi, paradicsom, spenót, Fábry Sándor fogtömése, Bódi Guszti és a Fekete Szemek  platinalemeze - mindegyik pontosan olyan halálos, mint egy cápa.

Forrás.

48 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2014.08.14. 14:20:07

Hát ez bizony így van. A cápákkal alapvetően semmi baj nincs, az emberi félelmekkel több a gond.
bigblue.postr.hu/a-legveszelyesebb-capak

fehso2 2014.08.14. 14:21:29

Húha! Nem kéne írni semmit se, ha az ember nincs tisztában az abszolút és a relatív közti különbséggel.
Pl. ebolában hány ember halt meg Magyarországon? 0
Sima influenzában? Biztos, hogy >0, gondolom pár tíztől pár százig lehet évente. Végülis mindegy.

Tehát, akkor az influenza sokkal veszélyesebb az ebolánál, ugye? Vagy mégsem?

FASZSÁG ilyeneket írni!

s 2014.08.14. 14:33:34

Hülye vagy, bazdmeg, nem tudsz számolni sem, te fasz.

1., "évente összesen kb. 70-80 cápatámadás történik világszerte, és ebből csak tíz végződik halállal"
2., "Míg Amerikában a cápatámadásoknak két évente van egy halálos áldozata, addig az ágyak kemény 450 áldozatot követelnek évente. sőt, pontosabban az ágyból kiesésbe halnak bele ennyien. Tehát egy ágy 900-szor hamarabb öl meg minket, mint egy nagy fehér cápa."

Amerikában vagy világszerte, a kurva anyádat? Úgy kevered itt a szart, hogy beleszédülünk, bazdmeg. Írni akarsz valami fantasztikusan szenzációsat, aztán össze-vissza baszakszol minden kibaszott kurva adattal tetszésed szerint. Ez egy fos, seggarcúkám.

Média Panda 2014.08.14. 14:45:05

@s: figyelj, arról már nem én tehetek, hogy nem bírod értelmezni azt, hogy évente van 70-80 cápatámadás a világon, ebből 10 haláleset. Amerikában meg ennél KEVESEBB történik, mivel Amerika csak a világ egy kis része, és lőn, nem csak ott van cápatámadás a világon, sőt ott annyira kevés, hogy átlagban kétévente van csak egy halálos áldozata.

Ha hülye vagy, legalább csináld csendben, akkor kevesebben veszik észre.

Média Panda 2014.08.14. 14:48:52

@fehso2: én szerintem elég érthetően leírtam ugyanezt a végén, meg hogy hogyan is kell érteni a fenti számokat.

sebi77 2014.08.14. 15:04:20

Nekem a 450 halálos ágyról leesés tűnik soknak, majdnem annyi mint biciklis baleset. Valószínű hogy csecsemők vagy valami hasonló spéci csoport hozza össze ezt a számot. A lufinál pedig szerintem a gyerek lenyeli és megfullad, vagyis bármilyen lenyelésre alkalmas tárgy ott lehetne a listán.

Ablo 2014.08.14. 15:08:30

@Média Panda: Pedig tényleg kevered a dolgokat.
" Tehát egy ágy 900-szor hamarabb öl meg minket, mint egy nagy fehér cápa."
Minket?
A kétévente 1 alkalom Amerikára vonatkozik és nem ránk.
Helyesen így:
" Tehát egy ágy 900-szor hamarabb öl meg EGY AMERIKAIT, mint egy nagy fehér cápa."
Persze lehet, hogy egy amerikai posztot átvettél és szimplán lefordítottad, amiből kimaradt a "honosítás".

Köcsögöm Széken 2014.08.14. 15:12:00

Jó, de tudjuk, hogy az amerikaiak bármibe képesek belehalni. :) Főleg Floridában.

Média Panda 2014.08.14. 15:13:03

@Ablo: ott a végén a forrás, és le van írva, hogy végig amerikai adattal dolgozom :) Sőt, az is, hogy Magyarországon kvázi végtelenszer nagyobb esélyed van ágyból kiesve meghalni, mint egy cápatámadásban.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2014.08.14. 15:15:24

Erről a cikkről eszembe jutott az a (ha jól tudom, Mark Twainnek tulajdonított) mondat a hazugságról, a pofátlan hazugságról meg a statisztikáról :)

Amellett a cápatámadástól és az ehhez hasonló szituációktól (pl. repülőgépszerencsétlenség) való félelem teljesen érthető, annak ellenére, hogy viszonylag ritka. Ha ugyanis már belekerültél az adott szituációba, akkor már nem sokat tehetsz azért, hogy ép bőrrel megúszd vagy hogy egyáltalán túléld. a példánál maradva: ha zuhan a gép, akkor max. imádkozhatsz még egy utolsót, másra nincs nagyon idő. Cápatámadásnál sincs nagyon mit tenni, ha nagyon éhes a dög és messze a part akkor úgyis megkajol, elvégre a vízben ő a király.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.14. 15:20:06

Fűnyíró, aki?
Baszd meg, hol tanultál te magyarul?

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2014.08.14. 15:21:35

Borzasztó demagóg, szezont fazonnal keverő hazug poszt, szétbasz az ideg, hogy 5 percet erre a fosra áldoztam az életemből.

Bruteman 2014.08.14. 15:22:24

Bazmeg ennyit okoskodni, pörögni meg őrjöngeni egy vicc poszton - nem ez a szánalmas inkább? A statisztikai tudását pedig szerintem senki ne egy alapvetően is poénnak szánt írás alatt villogtassa.

Média Panda 2014.08.14. 15:28:56

@Mr. Közbiztonság Szilárd: ezt viszont javítottam, danke (typo, lásd m/k helyzete a billentyűzeten)

Média Panda 2014.08.14. 15:30:12

@Mr. Közbiztonság Szilárd: illetve javítottam volna, de a bloghu valamiért nem frissíti a posztot, hiába látom adminban már az amit :/

Hajdú Peter 2014.08.14. 15:31:57

Minden ilyen halalos eszkozt azonnal be kelll TILTANI.

s 2014.08.14. 15:35:54

@Média Panda: Nélkülem is feltűnik másoknak, hogy tetszés szerinti kavarodásban dobálsz adatokat egy kazalba. Nem kellene pedig.

Média Panda 2014.08.14. 15:38:11

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: nekem a minden iskolában, minden kémiatanár által eljátszott feladat jut eszembe, mikor megszavaztatják a gyerekeket arról, hogy betiltanák-e a dihidrogén-monoxidot, ami bizonyítottan a rákos daganatok egyik fő alapanyaga, gáznemű állapotban égési sérüléseket okoz, belélegezve fulladásos halált okoz, stb. Az meg igazából H2O, és persze minden osztály betiltja az elhangzottak alapján a vizet. Minden csak tálalás kérdése.

s 2014.08.14. 15:39:21

@Ablo: Elkaptad a lényeget. Mondjuk nem volt nehéz, az igaz, de például a bloggernek nem sikerült.

fehso2 2014.08.14. 15:42:59

@Média Panda: A helyes összehasonlítás az lenne, hogy cápatámadás/halálos sérülés és ágyból kiesés/halálos sérülés anyányait összehasonlítani. Na ebben az esetben egészen biztosan a cápa lesz a sokkal veszélyesebb, de ezt egy józan eszű parszt is tudja ám.
Az összes többi faszság.

s 2014.08.14. 15:43:12

@Mr. Közbiztonság Szilárd: A gépeknek lelke van, ezt minden bölcsész tudja. Sőt, ezt csak ők tudják. Az "aki" ezért volt helyes döntés. :-)

fehso2 2014.08.14. 15:46:09

@fehso2: Egyébként amiatt is faszság az egész, hogy gondolom ágyból kiesve eleve az öregek és eleve súlyos betegek halnak meg, míg cápalesre/szörfözni általában egészséges emberek mennek. Ott ők is meghalhatnak, de ágyból kiesve aligha.

herk 2014.08.14. 15:46:47

"11 tárgy az otthonunkból, amik halálosabbak, mint egy cápa"
ebből a cimből egyből rájöttem, hogy arról lesz szó a cikkben, mint amiről amúgy is szó van.

"Ki gondolná, hogy az ágyunk nagyobb gyilkos, mint egy cápa? Pedig igen"
Keményen hlye a posztoló. Az ágy nem nagyobb gyilkos, lásd a szobát teli vizzel cápával és ággyal példádat.
Viszont néha képes jól leirni a dolgot, miszerint az ágy több ember halálát okozza, mint cápatámadás.
De segitek a posztolónak: A lepkefing csilliárdszor halálosabb, mint a nap belsejében való időtöltés.
Segitek megint: Lepkefingba már biztos valahogy belehaltak a történelem során legalább 1x, mig a nap belsejében uralkodó nyomás és hő miatt még sosem halt meg senki.

Média Panda 2014.08.14. 15:52:55

@herk: tényleg nem akarlak elkeseríteni, de nézd meg itt a poszt címét. Gondolom indexen sehogy nem akart kiférni szépen az originál, ezért kénytelenek voltak rövidíteni rajta. Van ilyen.

glad az egyetlen 2014.08.14. 15:57:02

hu.wikipedia.org/wiki/C%C3%A1pat%C3%A1mad%C3%A1s
"....meg kell jegyezni, hogy habár a végzetes kimenetelű támadások száma valóban alacsony, de az ezt illusztráló statisztikák többnyire csúsztatásokkal támasztják alá érveiket. Az ilyen statisztikák rendszerint egy egész ország vagy a világ népességére vetítik ki adataikat és a viszonyítási értéket képviselő esemény jellemzően az egész vizsgált terület lakosának zömét érintheti (pl.: villámcsapás, kutyatámadás, stb.). Ezzel szemben cápatámadás részese csak az lehet aki veszélyes cápák által látogatott vizekbe megy, ez pedig mindig a vizsgált terület töredék népességét teszi ki. A korrekt összehasonlítás az lenne, ha a népesség azon részénél vizsgálnák a viszonyítási esemény statisztika számokat akiknél van egyáltalán matematikai esély, hogy cápatámadás részese legyen. Ilyen jellegű kimutatásokat viszont technikailag meglehetősen nehéz lenne készíteni. Ezért az ilyen nem súlyozott összevetések pontosságát fenntartással kell kezelni. ...."

Média Panda 2014.08.14. 16:00:28

@glad az egyetlen: ...mint ahogy az a poszt végén le is van írva...

2014.08.14. 16:10:57

Ha ugyanannyi ember kerülne kapcsolatba a cápával, mint amennyi ággyal, akkor mindjárt más lenne a statisztika!

glad az egyetlen 2014.08.14. 16:11:19

Azért linkeltem be, mert te csak pedzegetted a lényeget ebben a 10%-ban a wiki idézet, meg jól definiálja mi a gond.

fehso2 2014.08.14. 16:13:22

@Média Panda: Hát. ettől még az egész egy fos.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2014.08.14. 16:16:55

Érdekes, mennyi idegbeteg barom van. Ez a poszt egy vicc, egy tréfás tudósítás arról, hogy mikbe képesek emberek belehalni, ami persze nem igazán vicces, sokkal inkább meghökkentő. Aki ezen ennyire felhúzza magát, annak a tévémacit már nem is ajánlom, mert, gondolom, teljesen ki lehet bukni attól, hogy a medvék nem is ágyban alszanak, egyébként is egy medvebocsot nem hagy magára az anyja. A medvéknek meg nincs is tévéjük.

glad az egyetlen 2014.08.14. 16:48:10

@Androsz: Mondjuk azt, hogy az emberek zöme, érzékeny lett a nyilvánvaló csúsztatásokra. Ezért én se idegbetegnek, se baromnak nem nevezném őket. Az, hogy ez vagy az eredeti cikk, az mennyire akart vicces lenni, azt nem tudni, azt viszont igen, hogy valóban készültek e fajta statisztikák, amiket komolyan gondoltak lelkes cápavédők.

tralalala 2014.08.14. 19:31:45

@glad az egyetlen: "valóban készültek e fajta statisztikák, amiket komolyan gondoltak lelkes cápavédők. "

És még ha a cápavédők lennének az egyetlenek, de politikában is gyakran használt "az infláció növekedésének lassulása gyorsul!" jellegű statisztikákat is egész komolyan szokták venni.

Persze a poszt egy vicc, de igaz, hogy már sokkal harapósabbak az emberek az ilyen csúsztatásokra.

szabadság elvtársak! 2014.08.14. 20:41:49

@s:
Hajaj! de még mennyire! :) De tényleg! Ez nem vicc! Valamikor foglalkoztam ezeknek a kisgépeknek a javításával, és egy alkalommal egy fűnyíró motorját kellett felújítani, /akkor még megérte/ .17-r szedtem ízekre és raktam össze, de az istenért nem akart elindulni.Majd odakészítettem a nagykalapácsot és mondtam "neki" na, ha most, nem indulsz el akkor apró darabokra törlek.Röhögni fogsz de elindult.És a mai napig nem tudom mi volt az a pici akadályami miatt szívatott.Még jó hogy nem kaptam agyvérzést.Tényleg veszélyes a fűnyíró:D:D:D!

szabadság elvtársak! 2014.08.14. 20:44:29

@szabadság elvtársak!:
"akadály, ami" mielőtt valaki karóba húz!

2014.08.14. 22:07:24

Nem ezek a tárgyak halálosak, hanem az őket felelőtlenül használó emberek. Na jó, kivéve az ágyat.

geriszab (törölt) 2014.08.15. 02:44:03

almát a körtével összehasonlítani...

sokszor hallom pl., hogy USA-ban naponta X haláleset történik fegyver által
és ezért a fegyver milyen veszélyes, be kell tiltani
azt mindig elfelejtik hozzátenni, hogy ennek nagy része nem emberölés vagy baleset, hanem öngyilkosság
és azt is elfelejtik, hogy a fegyverek az USA-ba naponta ennek többszörösét mentik meg, sok száz embert

mindent lehet így is és úgy is tálalni

tippan67 2014.08.15. 07:30:56

egyszerű, de az ággyal a legérthetőbb. hány ember van a cápák és hány az ágyak közelében? Ha megfordítod milyen lesz az arány?

eßemfaßom meg áll 2014.08.15. 07:42:53

Neutronbomba robbanásba 0 ember vesztette életét míg kerékpározásba évente sokezren halnak meg. Tehát a kerékpárral kell megszórni a gaz terrorista arabokat ha el akarjuk öket törölni a föld színéről.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.15. 07:58:47

@Bruteman:

Egyetértek, alapvetően vicces poszt, s a végén érethetően és világosan feloldja a statisztikák téves értelmezéséből esetleg adódó hibás következtetéseket. Persze a dolog ennél azért kicsit összetettebb, lásd lejjebb.

@glad az egyetlen:

Természetesen neked is igazad van. Ezért van az, hogy az egyes utazási fajták veszélyességét több szempontból is megadják. A leggyakoribban az utazásonkénti, óránkénti és utaskilométerenkénti halálos balesetek száma. Érdekes, hogy míg utaskilométerre vetítve a légi közlekedés a legbiztonságosabb, és az autóbusz 8-szor veszélyesebb, ha már egyszer felszálltál a járműre, akkor a repülőgépen 27-szer nagyobb valószínűséggel ér fatális baleset, mint buszra szállva.

en.wikipedia.org/wiki/Air_safety#Comparison_to_other_modes_of_travel

magyar bucó 2014.08.15. 09:44:58

Értelmetlen játék a számokkal.
Egyébként a világ legveszélyesebb helye a kórházi ágy az intenzív osztályon.

magyar bucó 2014.08.15. 09:50:11

@fehso2: Igen, az influenza sokkal veszélyesebb az ebolánál. Az utóbbi járványba eddig összesen ezren haltak bele. A leghíresebb influenzajárványnak több áldozata volt, mint az első világháborúnak. Akkor melyik is a veszélyesebb?

magyar bucó 2014.08.15. 09:51:51

@abcd1234: Igen, ezért hazugság a statisztika. Nem én vagyok az egyetlen, aki nemhogy cápával nem találkozott, de még tengerben sem volt soha. Viszont ágyban minden nap...

Bruteman 2014.08.15. 10:37:59

Az itt őrjöngők, amikor valaki viccet mesél nekik, akkor is kiosztják a végén, hogy mekkora baromság?

Én statisztikával foglalkozom, és valahogy mégsem verte ki nálam a biztosítékot ez a poszt. Hogy lehetséges ez? Ja, úgy, hogy nem vagyok annyira frusztrált, hogy kényszeresen rúgjak bele másokba, ezzel biztosítva pár percig a szellemi fölényem érzetét...

eßemfaßom meg áll 2014.08.15. 10:41:35

@Bruteman:

"Az itt őrjöngők, amikor valaki viccet mesél nekik, akkor is kiosztják a végén, hogy mekkora baromság?"
vs.

"nem vagyok annyira frusztrált, hogy kényszeresen rúgjak bele másokba, ezzel biztosítva pár percig a szellemi fölényem érzetét... "

hahaha

Bruteman 2014.08.15. 11:37:46

@eßemfaßom meg áll:

Hát, szerintem rohadtul nem normális, hogy emberek ennyire nem képesek érteni egy VICCET, hanem nekiállnak 'ostoba faszozni' egy bloggert.

És igen, szerintem ez fursztráció - így az állításom nem sértés, hanem vélemény. Esetleg lehet elgondolkodni, ellentmondani nekem, vagy tanulni belőle. Vagy lehet rám támadni, ahogy éppen teszed.

eßemfaßom meg áll 2014.08.15. 11:59:26

@Bruteman: más meg azt nem bírja ki, hogy "frusztrált őrjöngőzze" a kommentelőket a nagy szellemi fölényébő l:)

Bruteman 2014.08.15. 13:50:09

@eßemfaßom meg áll:

"Amerikában vagy világszerte, a kurva anyádat? Úgy kevered itt a szart, hogy beleszédülünk, bazdmeg. Írni akarsz valami fantasztikusan szenzációsat, aztán össze-vissza baszakszol minden kibaszott kurva adattal tetszésed szerint. Ez egy fos, seggarcúkám."

Ezt a típusú hozzáállást biztosan érdemes védeni... Ha nem inged, ne vedd magadra...
süti beállítások módosítása