Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hajónapló: leszámolunk a német rapperekkel

Hajónapló: leszámolunk a német rapperekkel

// írta: Média Panda - kategóriák: hajónapló

1474628659192-interview_nina_cro-25.jpg

Minimális dizájnváltás: minden - nagyon ritka - poszt után van legalább 2-3 érdeklődő, aki kérdezi hol barátságosan, hol kevésbé barátságosan, hogy ugyan miért van az, hogy a Média Panda minden avatarján és felületén Cro képe van.

 

Ki a pöcsöm az a Cro, de röviden?

Német rapper kötőjel énekes kötőjel popsztár, kb. 2012 körül kezdett felfutni, az a nagy gimmickje, hogy egy panda-gumiálarcban vereti minden klippen, koncerten, ilyesmi. Slipknot light.

Ami azért van, mert 2013 szeptemberében én akartam regelni egy blogot, de zéró ötletem volt éppen, hogy ugyan mi legyen a neve. És mivel épp egy Cro számot hallgattam, úgy voltam vele, jó lesz nekem a Panda mint név, jól hangzik, cuki állatok, miért ne. És ha már Croról kapta kvázi a nevét a blog, szépen szerepeltettem is a dizájnban, mert ennyi omázs azért belefér részemről. Különben is ki a halált érdekel, hogy ki a blog avatarja, meg mi a fejlécben, gondoltam én jó négy éve. Igazából gondolom én még most is, csak hát elmagyarázni nincs kedvem minden egyes alkalommal...

Na, mostanra viszont oda jutott Cro ismertsége, hogy minden poszt után - ami amúgy is ritka - el kéne kúrjak 10 percet arra per komment/kérdés, hogy ezt megírjam, és így kettő lehetséges választásom maradt, ha nem számoljuk a "szarok mindenkire, és nem válaszolok" utat:

  • Begépelem az egészet egy TXT-be, és mindenkinek bemásolom, hogy EZÉRT
  • Rászánok 15 percet, és csinálok egy pandás, de Cro mentes dizájnt

És mivel lusta szar vagyok, inkább elbúcsúzok Crotól, ugyanis akkor nem kell másolgatnom utána minden kérdésre, hogy ezért, és ezért. Őszinte leszek, hiányozni fog a maszkos német King of RAOP, de ha választani kell a nyugalmam és CRO dizájnban szerepeltetése között, akkor sajnos a nyugalmam nyer. Bocs, tesa.

Whatever

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása